↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 12月 18, 2004

點解我會咁o架呢??

今朝一早返去食早飯, 唉~~ 成間屋都係無個人識得笑咁~~
點解我屋企會係咁o架, 唔係呢個就係o個個, 次次都係咁, 好煩呀, 我唔想要一個咁o既屋企呀, 我好慘o架~~ 唔係驚呢就係驚o個個, 想搵個人可以俾我申下, 無~ 想搵個人俾我攬下抱下, 又無~
簡單o的o黎講除o左嚮學校可以俾我癲下發洩下之外, 我真係一個表面好開心但係乜都嚮個心度, 唔知點解我呢排我o的情緒波動真係好大, 好容易就想喊, 係唔知點解我會想喊o架囉, 見到個小朋友唔見o左媽媽搵翻之後喊, 跟住我又想喊, 唉~~ 我呢排o既壓力唔通真係咁大??
唉~~ 72

0 Comments:

發佈留言

<< Home