↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期日, 12月 19, 2004

今日都唔錯丫~~

今日返工幾暢順丫, 同o的同事有講有笑, 都幾好丫~~
終於都有個新Mon~~ 佢亦彩翻我, 呢件係一件好事, 正如我阿媽咁講, 佢o的脾氣認真係幾臭, 係唔係都可以發脾氣, 唉~~ 點解佢係我一個唔可以分開o的一個人呀, 我地仲係欠佢咁多添, 唉~~
夜晚心情由烏雲變翻做只係陰天, 我成功將兩部機駁埋做一個network, 同一齊上網, 唔係同routher 喎, 呢樣都算係我讀T&N學到o既一樣o野, 開心翻o的咁囉~~ 78

0 Comments:

發佈留言

<< Home