↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期二, 12月 21, 2004

今日係由唔開心轉做開心 ^_^

今日都唔知做乜鬼野, 一早返到去, DINO竟然係未到?? 唔係下話, 好彩我地都做哂o者, 當佢地present 完之後佢竟然發哂爛渣咁趕人走, 佢真係癲o架~~
Lunch之後我地去o左夾線, 我頂~~ 夾o左成個鐘都係夾唔到, 唉~~ 之後JoJo發現o左原來個夾原來係虧o架~~ 咁之後就用o左另一個方法去夾啦, 之後一夾就夾到, 真係好開心呀, 真係好多謝佢呀, 多謝哂~~
跟住我地咪搭車車走啦, 到o左葵芳, 咁就起身落車啦, 我頂, 今次真係頂o啦~~ 一起身個頭就頂到個車頂, 仲要係"Boom"一聲, 瘀爆囉, 差唔多成車人都見到囉, 之後就緊係坐翻低啦, 唉~~~~~~ 無奈中..........
入到地鐵, 俾人逗喎, 頂~~ 唔係下, 咪俾張個人八達通佢囉, 過骨, 掂~~ 咁我同佢就一齊無o左我o既第一次啦......
本來諗住同阿輝佢去買禮物俾佢, 佢竟然受唔住我地o既誘惑, 最後都係跟o左我地去~~ 見到好多跳跳虎呀~~ 好得意呀, 雖然佢最後都係叫o左我唔好買, 但係我知道佢個心係鐘意o既~~
夜晚睇翻個電話, 睇翻我send 俾佢o的SMS, 開心~~ 但係我按錯制, resend o左俾佢呀, 點算呀~~ 我真係唔係有心o架~~~~88

0 Comments:

發佈留言

<< Home