↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 12月 25, 2004

又係無心情o既一日~~

今日"陷"家去o左會展o個個甚麼冬季嘉年華, 同舊年一樣, 都係無野好睇, o的傻仔以為有正野執, 咁Q多人去, 仲要係俾十蚊入場費添, 好彩我地有免費飛唔駛o者, 唔係我一定唔會去, 不過俾我見到一o的用錢紙紙摺公仔, 幾得意, 想買俾佢, 不過就係無跳跳虎, 唉~~ 個天都唔幫我, 無計~~ 認命把啦~~
夜晚改電話, 但係部電話無電, 改唔到, 唉~~ 又一個無奈~~
諗住約o的表弟去唱K, 但係有一個唔得閒, 佢阿媽唔俾喎, 唯一一樣可以令到我有o的mood o既野都無埋, 唉~~ 另一個無奈~~
今日成日都掛住佢, 但係最後都係無打俾佢, 諗唔到有乜籍口打俾佢, 另一方面又係唔想煩到佢, 唔係又要佢難做啦~~ 都係一個無奈~~
又係有表情, 無心情o既一日~~ 112

0 Comments:

發佈留言

<< Home