↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期二, 12月 28, 2004

最後都係開心~~ 但係又有o的煩......

今日呀媽話聽日打邊爐, 下~~唔係下, 我聽日會去briefing 喎, 唉~~ 無計囉, 咁唔去briefing囉, 點知班長話唔去會做都無得做囉, 咁...... 唯有唔去囉, 無計囉~~ 無mood去丫嘛~~ m到呀, 唔俾呀~~
佢一返黎就打俾我啦, 開心, 我之後問班長佢聽日幾點, 諗住話佢知啦, 之後班長話俾我知『o既然係咁, 唔去lu, 改下個禮拜三』嘩~~ 正呀, 即刻有mood去搵錢錢~~
之後佢個friend部機唔掂, 搵我去睇下咁啦, 聽日~~ 都好喎, 正呀~~ 又可以同佢一齊喎~~ 又可以識多個人喎, 有乜所謂o者~~ 但係......聽日都唔知點同阿媽講......
不過都唔知點解, 佢好似同條仔有o的野咁囉, 唔係又嘈下, 個心有o的唔舒服~~ 123

0 Comments:

發佈留言

<< Home