↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 12月 30, 2004

今日去BBQ??

今日一早起身, 去BBQ喔~~
本來佢都係話唔去, 勁唔開心, 無打到俾佢, 又係叫人幫我打俾佢, 因為如果我打去, 一定會爆粗囉~~ 唔得o架嘛~~ 最後佢都有去, 咁都好o的~~ 但係都係只係得六個人去, 有無攪錯呀, 死牛丸, 甩底, 好仆街囉~~ 買呀, 買呀, 買野呀, 唔係買o左好多野咋, 但係好貴呀, 咁少人去, 緊係o架啦, 都唔知有無攪錯, 頂~~
不過最仆街o既係我地唔記得買一樣最重要o既野 ── 呀, 仆直呀~~
入到去先買, 有o的好正o既炭, 好易起爐, 但係......好很貴~~
去到又出太陽, 咁就有人話租遮啦, 又話俾o的錢呀婆賺啦, 但係之後......就一直都無太陽出, 我頂~~ 之後就燒早餐黎食啦, 好開心呀, 同佢一齊燒野食, 好開心~~
但係佢最後都係早走, ~5:00 到佢就走o左.......
加炭o個時對勞工手套係廢o既, 戴o左都成隻手黑哂, 加上叉雞亦o個時叉親隻手, 踢波又踩波車喎, 唉~~ 今日真係黑到有血光之災呀~~~~
得翻我地幾個麻甩佬嚮度......
咁落沙灘玩下咁啦, 嘩~~ o的沙好凍呀~~ 但係o的水係唔凍o架bor......=.="
之前買o左支sub zero, 咁大個仔第一次飲......哂成支酒, 同班同學把酒(但係唔係談心bor), 好過癮~~ 132

0 Comments:

發佈留言

<< Home