↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 1月 01, 2005

一月一日~~

今日係貳零零五年一月一日, 希望我可以嚮今年可以無咁灰啦~~ 不過, 唉~~ 今日一樣係咁灰~~
本來屋企人話今日會去工展會, 但係下晝成三點都無叫我喎, 我心諗今次又係會無得去lu, 但係約三點半我阿媽打黎話去工展會, 我咪話去囉, 但係個心諗, 唔係下, 你唔早o的去, 咁遲去, 去到幾點呀~~ 頂~~
去到維園, 我又頂~~ 乜咁Q多人o架, 我屋企人竟然話『有無攪錯呀, 點解咁多人o架, 排完隊入到去都唔知幾點啦, 都唔知去到幾點』我心諗, 明知會咁多人o架啦, 叫你早o的去你又唔早o的去, 痴Q線~~
入到去, 都好o的, 唔係好多人~~ 有唔少正野買, 廿蚊三個杯麵, 兩個撈麵, 一個點心麵, 再加兩個即食麵, 抵~~ 又有十五蚊八包珍珍薯片, o的野食都唔係貴丫~~
最後都係去到成七點先返屋企~~
夜晚又係溫唔到書, 打機又係打到成兩點先訓......

0 Comments:

發佈留言

<< Home