↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期二, 1月 04, 2005

好唔掂呀~~

今日返學, 只係要上一堂program, 要Demo個Assignment添, 死啦~~
咁死就死啦, 我頂, 唔係下化, 個T同個B掉轉o左, 灰~~ o的咁o既野點可以掉轉o架, 唉~~ 之後仲要有兩題係唔掂添, 咁就死啦, 好彩o既係我有做個Advancd part, 可以要黎救命, 但係都係低班長一分, 唔制呀~~~~
下晝搵到其他ICT o既人, 問佢地有無Cisco個答案, 嘩~~ 好掂呀, 佢地有個網係有哂o的答案o架, 正~~ 之後成班一齊去做cisco, 班長痴線o架, 有個100%都有o既, 我 =.=凸
夜晚佢打俾我話原來MC, 我老豆, 俾班長o的答案係未做哂version, 死伙~~ 好彩都係佢醒o的, 問翻我老豆扲o的答案...... 好掂, 但係聽佢講老豆佢好似係即刻去o的網吧度send 俾我地, 真係好唔好意思囉, 有機會請佢食翻個lunch~~
聽日個Cisco有望啦~~
唔得, 要溫TP, 唔係聽日一定死得~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home