↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期一, 1月 03, 2005

今日......有返等於無返......

今日晨咁早返學, 上得一堂TP Lap之後就要等到成2:30先有堂, 四個鐘呀~~ 本來諗住溫TP 啦, 但係上完TP之後, 唔知邊個話去唱K 喎, 一聽到佢講, 即刻癮起~~ 梗係即刻話去啦~~ 之前睇到有唔知幾點前有四送一喎, 咁就打電話去問啦, 嘩~~ 原來係十一點前喎, 咁就即刻去搵人去啦, 我頂, 個個都話唔去, 嚮度浪費時間, 咁算, o岩o岩好我地五個人, 去到o岩o岩好, 仲有五分鐘, 好彩~~
嘩, o個度部PS2有太鼓玩呀, 同佢一齊玩o左一陣先入去~~
終於都有機會唱隻好心好報俾佢聽啦, 之後仲有o的係好頂癮o既歌, 你仲唔死, 哈哈, 佢都好無奈~~ ^.^v
咁就唱唱唱到點半, 想唱到兩點先走, 但係有人跟緊隊, 咁無計啦, 去o左打機~~
打呀, 打呀, 打到答三啦, 要返去啦~~ 咁就返去啦, 返到去, 頂~~ 都唔係上堂o既, 唔係下~~ 咁就真係......
所以呢, 今日真係有返等於無返...... 145

0 Comments:

發佈留言

<< Home