↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期三, 1月 05, 2005

好唔開心呀~~

今日test TP 同 Cisco, 翻到去, 係咁溫, 但係...... 到test o個時都係唔識, 佢問o既係Defination呀, 唔係數呀, 死得...... 好彩之後個Cisco 有老豆個答案咋, 有成88% 呀, 好開心呀~~
咁就放學, 因為之後要去呀班長個Briefing, 就同佢一齊去o左葵芳度食吉野, 之後等埋班長食埋野後就見仲有時間, 去o左打機啦, 同佢一齊打頭文, 放水俾佢贏o左一舖, 當係請佢打啦~~ 之後打太鼓呀, 做到達人呀, 好開心呀~~ 佢又癮起想打鼓呀, 打完之後又想打多舖呀, 有無攪錯呀, 你要乖o的至得o架, 唔好掛住打機啦~~ 好彩之後夠鐘去Briefing...... ?, 幫你慳唔少o架~~
咩話, 撘404M去優之良品度落車, 邊度黎o架?? 會唔會俾人買豬仔o架?? 我地一棚人戰戰兢兢咁去啦, 好彩之後都無乜野, 但係去到成十點先走, 仲要係走先添喎, 真係唔好意思~~
但係佢就係勁慘咁囉, 仲個電話無電, 只係打到俾佢條仔一次咁多, 咁佢本來約o左佢條仔食飯, 只係食o左碗菇菇, 對我黎講係到喉唔到肺, 咁我就同佢一齊走先啦, 我都知咩事, 咪嚮對面o個車站咁等車啦, 但係佢條仔飛的黎搵佢, 應該都見我唔到, 但係佢條仔一落車就好撚大聲咁隔成條街咁話『喂,你有無攪錯呀,而家幾點呀』係大聲到連個的士司機都望個頭出黎睇乜事, 我o個陣時即刻嚇到差o的連個心都跳埋出黎, 唔係下, 你係唔係男人黎o架, 你無可能咁樣對女仔, 仲要係你條女添, 有無搵錯呀, 我o個時真係好想過去幫佢, 但係唔得, 無計, 唯有打俾班長, 同佢"申"下, 其實我係想叫呀班長黎幫拖, 但係我無講出口, 只係想搵個人黎定下驚, 有車, 即刻上車, 個心都係未定, 諗翻起佢連飯都未食去等條仆街, 但係一見面就咁, 我真係好唔開心, 之前我以為佢條仔已經對佢好好想放手之際整單咁o既野黎, 我真係好唔開心, 我知道佢嚮屋企佢阿媽對佢都唔係好好, 仲要有條咁o既仆街, 佢真係好慘, 我好唔開心...... 148

0 Comments:

發佈留言

<< Home