↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 1月 07, 2005

個天整定??

起身, 收到呀輝佢個SMS, 話佢遲o左, 唔知點解我又會跟住佢遲, 你呀, 下次遲都唔好話俾我知呀, 唔係我又遲, 只會係愈來愈遲o架~~
晨咁早返去上老老師o個堂, 點知原來係無乜人返......無言中......
之後有兩個鐘, 佢話想去食炸兩, 班長知美景好似有得食, 咁就等埋佢啦, 不過我好眼訓, 佢就俾o左包咖啡我, 飲o左之後都係咁眼訓, 終於都等到班長, 去到美景, 都係無炸兩, 佢勁想食, 但都係無計...... 最後都係返o左去Canteen...... 本來唔想咁早食野, 但係見咁多人食, 最後都係食o左個麵(我係麵王當然係食麵啦)當Lunch~~
上Leon Sir堂, 佢放水, 掂, 係好掂~~ 正, 我真係好想丁到o架~~
之後同佢同呀輝返灣仔打機, 玩完老虎機之後又打太鼓又打頭文, 爽呀~~ 真係好開心~~ 但係死人金星打贏o左頭都無得打多舖o架, 呃錢o架~~
跟住返屋企換衫返學校去畢業禮, 未返到屋企見到o的同學, 佢話係兩點九開始個refleshment, o個時已經係兩點八, 咁我就諗, 超, 我三點去到都未遲, 點知三點一返到去, 我頂 =.=凸 , 原來係三點半先開始, 唔係下, 咁呢半個鐘就咁就唔知做乜咁一支公過o左, 最後一日都要俾人昆, 無奈......
畢業禮之後佢地話出去食飯, 但係我個胃有o的唔舒服, 無去到, 最後一日都係獨自一人, 唔通我真係整定每一樣野都係要自己一個??153

0 Comments:

發佈留言

<< Home