↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 12月 25, 2008

十一月廿四至廿七

星期一, 今日返工, 上晝過o左個training, Lunch有老闆請食飯~~ 下晝就行下行下咁就過埋, 時間過得真係快~~ 但係放工o既時候都依然係咁眼訓...
星期二, 今日係放假日呢~~ 開心呀~~ 但係都要早上就返去UST...... 為o左一o的事而要返去... 本來我都係有得開party的, 但到最後就無話去, 但係今日又返o左黎喎, 最巧合o既係今日個party又開多o左個位喎, 最後我都有得蛇入去食, 正呀~~ 之後就去還埋個prs就過o左九龍灣~~ 原來PRS counter 哥哥係叫陳智輝呀~~ 呢個要記低佢先~~ XDDDDD~~ 九龍灣去o左MCL德福度睇戲, 睇呢個慌失失奇兵2, ok一般好笑咁啦~~ 係短o左少少咁o者, 之後就去o左打機, 大部OutRun都係三蚊咋~~ 仲係識郁架, 抵呀~~ 如事者, 咁就一日lu~~
星期三, 今晚係平安夜, 但係朝早都要返工, 但係就成七點先放工, 放工之後, 約o左呀周公佢一齊過聖誕, 我都係過得date佢唔夠, 因為第二朝六點就要起身返工...
星期四, 今朝返工, lunch去o左機場度食, 但係離奇地個電話無嚮過呀~~ 到而家, 好眼訓... 都係唔打住lu咁~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home