↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 11月 22, 2008

十月二十至廿五

估唔到咁快又一個星期, 原來我成個星期都無mood打日記囉...
星期一, 今日唔駛返學, 成日都嚮屋企度溫書, 下晝去o左同媽媽一齊超市~~ 夜晚... 依然係好無心機咁溫書, 為考試而溫書, 真痛苦...
星期二, 今朝返學midterm, 果然, 唔易... 下晝食完飯之後去搵flora姐之際, 遇到一個疑似麻煩友, 仲俾我影o左佢相添, flora姐真慘, 亦都因為係好人, 所以話呢, 好人難做呀~~ 夜晚, 嚮UST食完飯之後就去學車. 估唔到兩個飯三個人食都ok喎~
星期三, 今日返學開工, 朝十晚七, wow~ 估唔到Nicol佢捉人食野都會俾人投訴囉, 但係最衰佢就無著件背衫, 蝕章呀佢, 而家呢個世界咩人都有, 做錯事都可以惡人先告狀囉, 唉, 而家o的大學生...
星期四, 今日當然要返學啦, 下晝上完堂就去o左搵TA, 點知o個度係一個人都無囉..... 最後都係靠自己好了~ 夜晚, 學車again, 點知去緊o既途中, 前面架電車轉唔到入去跑馬地, 頂, 要行過去...... 學車泊位, 今日又再一次心神彷彿心肌梗塞, 掉頭竟然回少o左個圈上o左壆囉, 唉...... 師傅佢同我講今日成日只係得三個人pass, 兩個係佢學生, 究竟佢係想曬下丫, 定係有o的咩暗示嚮度呢?
星期五, 今日終於都可以訓晏o的啦, 訓到十一先起身, 下晝就返o左去做功課同project, 七點先走~~ book o左位唱k啦, 人頭費有七折, 仲有蛋糕同香檳送添喎, 好抵呀~~
星期六, 今日一朝早就去學車, 學慣o左夜晚, 一去翻朝早唔慣添... 多好多車... 但係要練好個掉頭同泊位!!! 應該都ok o既... 之後返工, 估唔到今日亦都係攪到七國咁, 果然無一個熟手o的o既人就咁, 主管呀主管, 快o的搵個人係返長o的, 唔好成日都整個新人黎啦...

0 Comments:

發佈留言

<< Home