↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期日, 11月 16, 2008

十月十六日晚至十九

星期四晚學車o既時候, 嚮去練泊位o既時候終於都見識到排長龍o既威力, 用o左差唔多成堂o既時間先泊得o個兩次位, 前面有成六七架車排緊隊, 勁... 今晚過o左一過跑馬地, 練斜路開車, 但係原來條樂活道真係好短, 希望到時無驚無險啦...
星期五, 今日off耶, 訓到成點鐘先起身, 都覺得唔夠訓咁囉... 完全無哂心機溫書, 唉...... 夜晚, 去食呀成記o既pizza, 但係今次要去到跑馬地口度拎喎... 說時遲那時快, 嚮等緊o既途中, 一擰轉頭就聽到後面"嘭"一聲, 再擰翻轉頭就見到架的士同架巴士撞o左, 架的士挨o左埋個欄杆度同埋個前轆離地半尺咁跌翻落黎喎, 呢個都唔係重點, 咁o的警察叔叔佢地影完相, 做好哂紀錄之後呢, 就叫佢地兩個駛前o的啦, 咁佢地兩架車就駛前o的啦喎, 但係點知呢, 架的士駛前o既時候, 佢個前轆就"吱吱吱吱吱吱" 咁就"fing"下"fing"下, 最後都要停o左嚮度, 真過癮~~
星期六, 今日返工o個度終於都有翻個熟人返啦, 手頭上o既工作拖o左成個星期終於都可以做到o的了~ deepv呀deepv, 你做乜鬼野成日請假架...... 真係搵到我黎攪... 放工之後就同嘉茵佢食飯, 事關佢星期一生日呢~ 咁就同埋小敏, Linus一齊請嘉茵食飯呢~~ 去o左Hit the Road cafe, 估唔到o個度係咁好坐架喎, 張櫈好軟林林好舒服呢~~ 真係坐唔想走呢~ 之後就行o左陣街, 都唔明點解銅鑼灣咩時候都係咁多人o既?!
星期日, 今日依然係有個新人返, 呢個都好少少架啦, 起碼都叫做過下CT o既野, 但係今日我一返到, 佢就話呢度勁亂喎, 少少咁啦, 又唔係真係好亂o既, 可能係因為我嚮度做慣o左掛, 又或者係可能跟本我屋企都係一個咁亂o既地方... 放工, 食Tea, 飽飽呢~~ 好味~~ 夜晚, 個人好攰好攰, 無心機溫書呀, 後日就又Midterm啦, 唉......

0 Comments:

發佈留言

<< Home