↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期一, 11月 24, 2008

學車考試

以下日記內容, 可能涉及大量粗言穢語, 敬請留意.
今日, 係我學車考試o既日子, 尋晚成個人都掛住今日呢個考試, 所以訓得唔係太好...
早上, 食個媽媽為我準備o既早餐之後(其實只係麵包一塊同野飲一杯), 就去學多兩堂車先考試~~ 學車o個陣沿途都無乜大問題... 只係都係俾師傅佢話幾句, 但係我心諗, 考試o個陣自己小心o的就ok. 好, 終於都夠鐘考牌啦, 心情好緊張點知o個陣時將架車駛前o的o既時候, 師傅先話我架車太開, 掉頭o既時候會唔夠位, 但係已經無得修正, 我當時個心一寒, 唔係下化, 攪到個人仲緊張... 之後考牌官佢過黎, check好哂野, 做埋個視力測驗之後就開車, 做掉頭, 但係個人已經緊張到腳都震哂, 踩極力子o既時候隻腳震到踩唔到咁濟囉...... 之後就駛上一個車位先, 但係中途有條友仔都唔知係唔係盲架囉, 仆街, 人地架車考緊牌不特止, 仲要係開架喎, 你都堂若無其事咁嚮我側邊行過, 就連個官都望住佢... 之後就駛翻埋架車上去, 開始掉頭, 沿途都無乜太問題, 係比較有少少chok, 不過都只係少少, 應該無乜問題, 最後o個一手o個陣時, 個官佢申個頭出一出去望我有無hi壆, 我都稍到有位剩, 應該無問題, 跟手就駛落去做泊位, 好順利, 個位都好正, 個官佢只係開一開門之後就閂埋門, 乜佢唔係要落車睇架咩?? 唔係咁快就肥o左呀下...... 好, 開始丙部試, 轉左... 即係樂活道大斜路啦... 一波, 二波, 三波, 轉左o既時候架綠色Van仔佢好好人咁讓路俾我呀, 多謝哂~ 之後就去到禮頓道過黃泥涌道, 架巴士都好好人咁讓我呀, 唔該哂~~ 之後就跟住架私家車跟住架電車行, 沿途都有望下鏡... 跟住就上樂活道, 嚮上斜行到一半o既時候, 加死人李健私家車佢係小路出大路丫嘛, 都係硬駛出黎囉, 攪到我要轉一波二波, 最後仲死埋火添囉, 正仆街黎架!!! 以後學車都唔會搵李健呀!!! 因為佢o個架仲要唔係學車黎添架嘛, 原因係佢o個條路係唔係學神楂o既, 其次係佢已經掉轉o左個學字, 即係佢係師傅渣緊啦, o的咩師傅黎架, 咁仆街架!!! 所以大家千祈唔好去搵李健呀!!! 死火o個陣時架車仲拋到o的野跌落地添囉, 個官都好好人咁幫我執翻, 我仲唔該佢添, 之後就好順咁楂返去, 點知去到斜路尾轉翻入去加路連山道o既時候, 加仆街李健又停嚮o的會阻位我o既地方囉, 正仆街黎架, 最後... 唉... 順路咁轉入去返試場... 考試完成, 熄匙, 入一波, 入去等成績... 等o左陣, 個官佢專登出黎同我講, 『呀麵王先生, 你... 嚮報名o既時候有本白色書仔呢, 入面有寫我地o既要求係點, 你... 嚮禮頓道轉線同嚮加路連山道o個度轉線o既時候你擰頭擰得唔夠喎, 我唔評論個師傅點教你啦, 但係你擰頭係要擰得過膞頭架喎, 我見到你剩係望鏡, 無擰頭, 你其實個techine 係夠架, 但係你做唔足呢點呢, 呀... 我地都覺得好可惜, 你擰左係要過哂左邊膞頭, 右係要過哂右邊膞頭, 你係夠techine架, 我都覺得你好可惜...』如事者, 咁就過o左個考試, 但係呀師傅佢已經走鬼o左, 我o的野係嚮哂佢架車入面... o的場務姐姐都話, 你等等啦, 佢會駛入翻黎架, 呀師傅呀師傅, 駛唔駛真係咁快呀, 你好趕咩... 搵翻佢之後就俾錢佢幫我排過期再考, 今次補三堂就算, 我係得o既!!!
我屌那媽丫, 個官好強調我o既techine係夠架囉, 仲話係好可惜架囉, 孫X文你個仆街丫, 你做乜撚野唔同我講話要擰多o的頭呀, 我做唔足o既話你講丫嘛, 仆街, 而家我衰擰頭擰得唔夠呀, 屌, 唔係衰第二o的呀, 冚你個家鏟丫, 算, 我照補鐘, 照用翻你, 橫掂我都係靠自己o既, 俾錢係借你架車之嘛, 費事要再熟習過第二架車, 亨!!! 仆街, 學車唔好搵呢個孫偉X師傅呀!!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home