↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期三, 12月 31, 2008

二零零八

今日係除夕, 相信你地睇到呢篇野o既時候, 我應該都已經訓o左lu~~
呢個post係想回顧翻呢一年所做過o既野~~
新電話, 三月駛o左一舊錢黎買o左部新電話~~
Best FYP, 估唔到個FYP竟然可以有Best FYP呢個獎, 呢個真係勁開心, 對自己o既付出總算有翻o的交代~~
學車, 今年終於都開始o左學車啦, 但係點知俾個師傅佢fake一fake, 咁就肥o左, 又無o左舊錢喇陰公...
畢業, 好慶幸, Math150過到關, 而我亦都順利咁畢到業~~
返工, 再一次好幸運地咁快就搵到工, 亦都正式開始我o既工作生涯, 雖然呢份工要求返通宵更, 但係呢個時勢, 有份工已經好好彩, 努力捱埋佢啦, 加油呀!!
最後, 嚮呢度祝大家, 二零零九年新年快樂~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home