↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期日, 7月 30, 2006

兩日記~~

星期六, 要返工, 返到去, print o左Credit同成績表先, 星期一就要交架啦...... 今日老細有返, 佢同我講, 你今日著紅色衫, 同件綠色背心撞到正喎, 咁我先見到你, 我心諗, 乜原來我咁似Dororo架...... 家姐都聽到佢講乜, o o左嘴囉, 無聊囉, 頂...... 放工, 落鬼咁大兩, 但係要銅鑼灣幫人拎飛囉, 但係...... 好似篤錯o左, 篤前o左一行囉, 呀...... 又唔係我睇, 無事o既~~
星期日, 今日都係要返工, 返到去, print野, (但係最後發現都係有野唔記得print架囉......) 食飯o個時, 個Pantry Full o左, 最後入o左Back office度食~~ 放工, o的人話去睇戲喎, 仲要係軍曹喎, 你唔早嚮...... 算, 照去, 去o左電影中心度睇, 日文版丫嘛, 爽死~~ 仲有就係笑死~~ 哈哈哈哈哈, 軍曹好攪野呀, 變大o左原來有個肚腩架, 仲識fing下fing下架, 笑死~~ 但係就唔係好覺kururu個"哦吱dor"囉~~ 之後去o左食Spaghetti House~~
聽日要返學囉, 唉......

0 Comments:

發佈留言

<< Home