↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 4月 30, 2005

唉~~

今日返工, 唔知點解企到好累咁, 平時都唔係咁o既, 唉, 無錢, 係咁o架啦, 鬼叫你無錢咩, 有始至終都係知道返學比返工好好多, 但係...... 諗起有o的人講極都唔知, 無奈呢, 知道憎佢o既原因lu~~ 始終佢都係戇戇鳩鳩咁, 正一舵衰家, 仆佢個街(唔知點解突然好想鬧佢)
放工, 無錢, 想去打機都唔得, 就連睇都唔想睇, 但係就好想再有與人對戰o既感覺, 等下啦, 自己知自己事, 未有資格~~
返到屋企, 見到佢MSN改o左名, 又嚮佢個日記度睇到o的野, 佢又唔開心啦, 我又係有o的無奈咁囉, 真係唔想再知道佢咁囉, 但我又一o的野都做唔到...... 唉~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home