↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期二, 4月 26, 2005

又係打機~~

放學, 又係去打機, 見有位, 同墨丸兄佢玩o左舖灣岸, 無用卡(都未過卡, 緊係無得用啦), 唔係贏好多, 但係...... 之後...... 俾人挑機囉, 本來只係得一個, 用部HP 620打我一個HP 280囉, 咁我緊係揀新o個條勁多灣o既箱根啦, 點知...... 又有人Join囉, 仲要係揀新環?右路囉(又長又直o個條), 呀恆佢緊係睇唔過眼啦, 佢又挑(5蚊打咁多舖, 抵~~) , 都係揀呢條明呃星o既路囉, 最後...... 我緊係輸啦, 但係出奇o既就係我竟然只係輸最尾o個個唔夠一百米囉, 攪到我而家勁想過卡玩~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home