↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期日, 4月 24, 2005

抵死~~

今日返工, 呀姐佢真係整o左馬豆糕俾我食呀, 好開心呀~~ 但係就o的豆豆唔係煲得好夠林~~ 實o左o的o的~~
做新證對我黎講己經係駕輕就熟~~ 都唔會去計做o左幾多張lu~~ 因為己經係無難度lu~~
放工, 經過金星, 見到有人玩灣岸2, 一個o岩o岩過卡得HP 600o既人開挑, 俾一個HP 640 o既人挑, 佢...... 竟然閂後車囉...... 我O 哂嘴...... 最後點?? 緊係輸啦, 仲要係輸成K囉, 抵死~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home