↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 4月 23, 2005

原來我都唔差o架~~

白痴的今日, 返工o個度春咁多人囉, 唔通因為今日係呢個什麼世界閱讀日, 有書籤派?!
返到灣仔, 去金星睇下灣岸有無Up做MMT2, 有喎, 但係只係得兩部機, 無得玩4 link, 無謂.
去玩OutRun Heart Attack, 玩Goal D, 依然係好難玩, 最後隻灣都係炒到?~~ 只係得16xx 粒星, 隔離本來有個人玩緊, 見到我玩HA, 佢又玩, 但係...... 我玩Goal D都有16xx粒星, 佢? 玩Goal A都只係得11xx粒星, 乜我原來咁勁o架??

0 Comments:

發佈留言

<< Home