↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期三, 4月 20, 2005

無奈......

今日都真係幾仆街...... 首先就係朝早起身, 個肚竟然痛起上黎...... 唔係下...... 返到學校, 諗住去in做CT啦, 影哂o的野, 都無乜野, 但係突然呢有個男人嚮出面in人囉, 仆, 一睇就知個男人唔係路啦, 佢跟本無心機in人, 只係得個講字囉, 佢個仆街, 佢跟本無尊重過黎in o既人, 我見到呢o的咁o既人做老細都唔方好, 我寧願無咁高人工都有個好o既老細, 佢無品, 反之後面o個兩個女士就唔會咁衰先, 呀輝佢做硬, 至於我, 唔做好過做.
放學, 葵芳o個度新開o左間煎釀三寶, 有炸多春魚, 正呀, 不過就唔係好新鮮囉~~
返到灣仔, 見到有人HP 340開挑, 但係我有580, 挑唔落手...... 最後都係無打到機

0 Comments:

發佈留言

<< Home