↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期日, 4月 10, 2005

點解呢??

今日, 搭車o個時見到有對老夫老妻(呀伯同呀婆o個種), 個男o既話係下個站落車, 但係個女o既話都未到, 地鐵口先落呀, 但其實真係應該下個站落, 個男o既落o左車先, 個女o既跟住落, 個男o既等埋個女, 仲拖住佢, 但係之後...... 我專登嚮o架車上面睇住佢地, 個女o既行先, 個男o既跟住嚮尾, 我即刻諗到, 好多時, 女o既都會係話個男, 總會認為自己o岩, 但係好多時總會係要個男o既執手尾, 點解會係咁o架呢??

0 Comments:

發佈留言

<< Home