↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期三, 4月 06, 2005

好嬲你班仆街

今日...... 唉~~ 返學, 好似有無做過野咁, 都唔知有無攪錯, 返到去, 見肚餓, 最後都係要食個十蚊飯, 都唔知點解今日咁~~ 放學, 去玩OutRun, 諗住玩下條舊路啦, 但係都唔知點解會有外人囉, 舊路我又一舖都未玩過, 唔熟路, 想幫呀恆但係就變o左夾佢, 喂, 我都唔想o架, 真係唔熟路丫嘛, 你要怪我都無辦法, 灰~~
返到去, 又俾人單打, 受夠啦, 屌你班仆街~~
之後問班長佢?返上堂o個時o的無聊但係好笑o既片啦, 但係佢又無啦啦鬧我囉, 我仆你個街丫, 屌你老母呀, 鬧我老母, 我叫你老母去食屎啦, 屌~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home