↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 4月 01, 2005

一o的都唔好玩

今日係愚人節, 但係就一o的都唔好玩, 班長又唔玩得, 挑~~
本來諗住同人一齊玩得大o的, 同秋文玩班長或者係瘦西, 但係未玩班長就M到, 挑~~
放學去打機之前, 去seven, 見到呀姐佢食杯雪糕好大又好好味咁, 之後我呀呀恆去食啦, 但係條友都唔係路都, 我話要兩溝, 但係佢真係溝俾我睇囉, 係落完雲呢拿先至落紅豆囉, 我屌佢, 真係越諗越嬲, 屌.
去到機舖, 玩OutRun, 呀姐都有玩呀, 但係就...... 臨尾俾我撞開o左, 我都唔想o架, 我控制唔係幾好丫嘛~~
之後呀姐條仔黎, 呀恆佢好想屌佢, 我其實都係好想, 不過...... 無謂丫, 或者可以話係我無資格丫, 因為呀姐佢始終都係鐘意佢條你多過我, 況且佢條仔跟本就無資格俾我屌, 因為佢無品之餘亦都唔夠我勁, 我係明串佢, 有種黎打我丫, 未驚過.

0 Comments:

發佈留言

<< Home