↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期二, 3月 29, 2005

踩車車~~

今日幾過癮呀, 同成班同學一齊去踩車車~~
但係......本來話十點半大圍等, 大明星william佢...... 真係好聽我話咁由大埔踩出黎, 我地緊係無埋佢啦, 租車車玩~~
咁本來就好多人都有教呀輝佢, 但係...... 越來越少人, 最後,得翻六個人陪佢......
去到城門河下游臨過橋o個度玩石仔等呀輝, 突然, 我受襲呀, 俾呀偉佢一舊石咁車o左埋黎, 仆, 即刻面青唇白, 眼冒金星 *@.@*, 抖o左一陣, 都係唔得, 班長同呀輝黎到, 即刻俾舊膠我趙o左幾野, 好好多~~ 拿拿臨過橋去買支寶礦力, 補翻o的~~ 又買o左舊甚麼冰鎮波羅, 但係幾好食喎, 不過就貴o左o的三蚊舊...... 無啦啦俾襲, 真係, 唉~~
但係就...... 班長佢o架車條車軸有問題, 要人救, 我同呀輝行先, 不過就唔識路, 都係要等埋呀恆佢地......
入到大補, 我地去o左大埔中心o既一間茶餐廳度食Tea, 不過佢地已經食完仲救埋班長添~~ 之後佢地又話入大尾篤, 我同呀輝就一個虛脫, 一個唔夠脂肪, 同佢地分開之後, 我......我竟然抽筋呀...... 頂~~ 休息o左好多次先至可以到終點, 仲俾班長同小波佢追到添, 唉~~ 遲o左幾個字先交到車, 至於佢地, 足足遲o左成個鐘先到, Willian佢吵車之餘魚旦佢又蕩失路, @.@" 唔怪啦~~
今次去踩車車雖則係好多波折, 但係我終於都可以玩單手車, 雖然唔係好穩陣, 但係就真係好好玩, 沿住海邊踩車車真係好爽~~
p.s. 踩完之後, 個個人第一次坐底就一定講o左一句粗口, 事關"等"o左咁多個鐘, 個屎眼唔痛就假啦~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home