↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期日, 3月 27, 2005

條仆街~~

今日都真係仆, 返工本來好地地, 但係就俾條仆街攪死, 咁佢話要睇下本書有無人hold啦, 咁我同個同事話俾佢知一定要續先睇到, 但係佢無出聲, 咁我就續o左佢啦, 點知條仆街就話唔係續, 咁咪會小o左幾日囉, 我頂佢丫, 你之前又唔講, 呢o個咁o既past paper, 睇多兩次會A咩, 我又唔睇, 考o個時又無做成part咪又係B到, 收皮啦, 之後最仆街o既係佢打俾另一間館問喎, 又話可以轉證, 最仆o既就係今日o個老細係我最唔熟o個個, 頂~~ 打黎問又煩到老細, 小, 咁咪又俾人拉o左我入去講兩句囉, 都唔知有無攪錯, 頂佢丫~~
本來今日有機會做到新證好開心, 但係俾呢條仆街攪一攪, 攪到我一o的都唔開心, 小~~ 好在個個同事都話我無錯, 咁都好o的~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home