↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期日, 3月 20, 2005

街機都Hang機!?

今日早o左返工, 咁就去機舖度打翻舖機咁啦, 入錢落部Gundom度, 有入錢聲, 但係之後......黑畫面@.@" 等o左一陣, Loading...... 下?! 唯有叫人黎, 佢竟然話我知「可能係Hang o左機」, 我O嘴, 心諗, 街機都有Hang機, 呀輝講得無錯, 真係虧機...... 咁佢焗住俾翻一蚊我, 我緊係即刻打翻舖Gundom啦, 一過就過o左六版, 睇睇個鐘, 仆, 仲有五分鐘, 即刻死o左佢, 我仲可以玩o架, 嗚......
好開心呀, 老細終於都肯俾個password我啦, 有得用, 唔駛下下都要搵人啦, 大家都唔駛咁煩, o的客又唔駛等, 無咁慘, 但係可能係意味著我可能要做多o的野......

0 Comments:

發佈留言

<< Home