↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 3月 11, 2005

認命

無錯, 都係返八點半o既今日, 去到葵芳就見到AP, 唔係呀 @.@"
佢仲要去到學校落o左車之後等埋我地, =o=" 即刻話去canteen食早餐, 避過, 甩難~~ 好彩.
臨放學有個saminla, 見到肥西同秋文好親熱, 心諗, 又唔係下, 班長見到, 佢即刻灰晒, 咁又係, 俾我都灰啦, 唉~~
我成日嚮度諗, 點解我地同隔離班o的成績差咁多o既, 今日見到Billy佢地參加唔知咩比賽, 有件我好想要o既NTC風衣, 唔係下, 唉~~ 我呢班o既同學都唔會參加呢o的比賽o架啦, 相信我可以有呢件風衣o既機會真係好微, 算啦, 我唔係怪我o的同學, 我都只係怪我自己, 同個天, 因為佢, 我先至會嚮呢班, 我先至會識到呢班同學, 我先至會嚮呢一班度做到頭幾個人, 我從細就好想參加乜乜比賽, 物物比賽, 但係一向都只係得個想字, 而家都係唔例外, 我可以做o既都只係可以 ── 認命

0 Comments:

發佈留言

<< Home