↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期二, 3月 01, 2005

business leader唔易做

今日係我地個business 最緊要o既日子, 過o左今日其他野就好辦事, 但係一件我一直都有隱憂o既事終於都發生o左, 唔係呀豪(佢一直都無出現過......), 而係牛丸 =.=凸, 佢竟然無帶o的利是, 我仆, 唉~~ 星座話我o的事唔好咁上心, 佢好彩, 我有苙多o左利是封俾呀恆, 我可以做o既唯有係叫佢自己搵大興print, 呢o的野係佢自己攪出黎, 我一定要叫佢攪翻掂佢, JoJo佢都係, 無分到十二封唔同o既一圍, 佢一樣都要攪翻掂佢, 都唔知有無攪錯.

0 Comments:

發佈留言

<< Home