↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期一, 2月 21, 2005

佢又無翻......

今日亦都係要晨咁早就要返學, 打俾佢, 佢又話唔翻喎, 唉~~ 成幾日無見過佢, 掛住佢, 但係佢都唔會掛住我o架啦, 又係自己搵黎攪......
之後上英文堂, 派翻之前o的功課, 原來我地之前o的乜乜Condom Company同New Product, 個Miss話我地o個o的係Good Work, 咁就話留翻喎, 下, Comdom都要留翻?! @.@"
上上下堂癲佬打俾我話約o左林姑娘今日下晝去開會喎~~ 下, 唔係下......
上Emb Program Lecture o個時, 呀班長同呀秋文一齊坐呀, 雖然佢知道係無行, 但係我相信佢係會好開心, 見佢地呢o的相就知啦~~



痴得好埋

愈來愈埋

開翻o的先

連呀Sir都睇住你地玩呀, 仲笑~~

唔玩啦, 正經o的聽書, 但係都係痴得好埋

o拿, 呀偉都忍唔住要出聲, 兩個仲唔係嚮度講數

我影夠o架啦, 唔好打我呀~~

班長同佢就好啦, 唉~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home