↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期二, 2月 15, 2005

過癮~~

今日又係晨咁早就要返學, 但係學o既係點樣Config個Router, 對呀輝黎講係easy, 但係對我黎講就係好好玩, 但係都唔知點解Set佢個ip硬係ping唔到, 改到唔清唔楚先至ping到, 都唔知有無攪錯~~
放學, 去食Lunch, 好多謝班長, 呀恆, 呀偉, Raymond, 墨丸, 呀輝(排名不分先後, 唔知點解我會諗起呢句野!?)佢地呢餐, 之 後去o左打機, 但係都係覺得好貴, 所以就同呀輝佢黎灣仔度賭馬, 嘩抵到丫, 一蚊打o左半個鐘喎, 有無攪錯~~ 爽~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home