↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期日, 2月 06, 2005

又俾人噴......

今日返工, 又係指定o既工作, 借書同還書, 但係我頂佢個肺丫, 有條友還書唔肯還碟, 咁我咪同佢講話唔可以只係還書唔還碟啦, 佢竟然俾一個籍口我話本書重, 要我同佢還o左本書先, 隻碟遲o的先還, 我話唔得, 唔係下一手要碟我地俾唔到佢咪死, 佢竟然話你又點知下一手一定要碟呀, 我仆你個街呀, 咁唔講道理o架, 你係唔係人黎o架, 鬼唔望你俾人呃Q哂o的錢, 到時你仲唔仆街, Diu~~ 最後又係要搵人黎幫手, 唉~~ 地位低, 係咁o架啦, 我都唔想煩佢地, 唉~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home