↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 1月 15, 2005

考試~~

今日係我嚮IVE裡面的第一個考試, 考英文, 但係呢個英文o既考試係好易o架咋喎, 考兩個鐘, 但係我地好多人都係個幾鐘就出o左黎, 唔知有無人真係考足兩個鐘呢??
之後我地就去o左打機, 無錯, 又係打機, 讀o左IVE之後(又係IVE)就真係打多o左好多機, 係街機喎, 可能係我有part time翻, 有錢o左啦, 但係遲o的就會失業, 到時都唔知點算, 唔通又攤大手板問呀媽囉錢咩, 問o左咁多年, 都唔好意思啦, 唉~~ 唔通真係要食穀種??
咁我地就去打機啦, 打o左三種鼓機, 應該係兩種半, 因為我係只係踩腳, 但係佢就...... 打鼓機又無o左個由fail去super, 打太鼓就第一首就落雨...... 好慘~~ 而我就終於有機會同阿恆打太鼓, 佢真係好勁~~ 甚至係有o的痴線, 打乜機都咁鬼勁o既~~ 打到成兩點, 無錯, 係兩點, 個試o既法定時間係去到十二點, 但係我地打機係打到兩點, 我呀媽打俾我問我食o左飯未, 食o左咩飯咁啦, 我即刻O哂嘴, 我都唔知點答佢好, 之後就去o左美心食lunch~~
之後去o左配眼鏡, 佢問要唔要o的有防EMI o既鏡片, 我都唔知好唔好, 咪諗住打俾佢問下啦, 點知佢唔聽我電電...... 諗起學校o的機多數都係用CRT, 咁都係要埋啦......
夜晚去到差唔多成九點佢先打翻俾我, 問我搵佢做乜, 一聽到佢把聲就嬲唔落, 唉~~ 之後就問佢o的眼鏡o的野, 原來佢都係唔係好識, 我頂, 我仲以為佢係好醒添~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home