↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期一, 1月 10, 2005

粒丸......

今日早一個鐘返學, 我已經係遲o左o的啦, 佢打黎問我返幾點, 係唔係要返TP個Lab, 佢而家先出門口, 咁阿輝又打俾粒丸, 佢都係o岩o岩出門口, 咁我地不如等埋佢, 我同阿輝心諗, 我地唔係早o左一個鐘o架咩, 點解可以等到佢地o既?? 唔通係佢地以為要上TP 個Lab, 但係遲到?? 我同阿輝都諗唔明@.@"
返到去係只為個DCN Test, 之前呀Sir話呢個Test係為o左救我地, 但係Test完之後阿恆話呢個Test唔係救人, 而係整死人, 我都覺, 呢個Test我都係無機會Credit o架啦......
之後俾人撩起o左條癮去唱K, 但係佢地又要Retest 個 Cisco囉, 咁就等佢地啦, 但係佢已經好很肚餓~~ 到佢地做完個Test, 佢地又話唔想去唱喎, 頂~~ 咁就去葵芳食啦, 去o左一個同唱K差唔多價錢o既地方度食──Pizza Hut~~, 但係去到佢又話唔係好想咁喎, 無計o架啦, 鬼叫你頭先掛住講電話咩~~ 叫o左兩個大批, 一個免費意粉, 個意粉到先, 咁牛粒丸話肚餓, 咪俾佢先啦, 丫, 點知佢一叉就叉o左成八成去喎, 唔係下話, 肚餓都唔駛咁o架下~~ 之後佢又入o左廁所好耐, 咁阿輝同墨丸入去睇下佢乜事啦, 唔係下, 佢嘔喎, 我個心即刻想屌佢, 你個口係識講野o架, 你唔舒服就講聲囉, 我地咪唔去呢度食野囉, 你唔駛咁下, 佢又唔食條芝脆邊喎, 我記得走o個時佢隻碟係有成件pizza同好多意粉無食度......唉~~太浪費啦~~
之後去o左打機, 嘩~~ 原來墨丸好勁o架, 5蚊可以打爆一舖槍Game~~
走o個時同阿輝講, 我好似多o左個妹咁, 俾我睇住下咁, 但係佢同我講佢係多o左個仔咁, 要照顧多一個人, 我係Feel到佢勁無奈囉~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home