↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 2月 04, 2005

好, 唔好??

今日都唔知乜事, 晨咁早就要返去上堂, 之後又有三個鐘Lunch, 去o左打波, 之後上DC個Tutorial, 眼訓到仆, 做完o的題目之後就訓o左, 阿Sir講o左句, 話如果你唔係唔識, 呀Sir唔會叫你唔好講野, 快o的做野, 但係我訓咁多同講咁多野呀Sir都無出聲, 咁係唔係我都OK呢, 有o的開心~~但係之後上癲佬o個堂, 要搵個Team Leader, 都唔知點解佢係咁指住我, =.=" 之後真係俾人指o左出黎做囉, 我做唔係問題, 但係最驚o既係會有人唔做野囉, 唉~~ 最仆街o既係夜晚check e-mail之後佢就話要搵野喎, 唔係下, 我頂~~ 唯有好唔好意思咁搵人去搵...... 死癲佬, 正仆街~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home