↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期三, 2月 02, 2005

無題

『人生不如意事十常八九』一個人係唔係真係唔開心事多過開心o既事, 今日諗落真係十樣野有九樣野係唔開心, 諗住聽日唱K, 以為會有蛋糕送啦, 但係只係唱Happy Hour先至有, 以為個Project Work II有得早o的放去打機, 但係都係要成五點幾先有得放, 加上佢又話唔舒服, 同佢去搵間門診都要行到老死咁遠, 個中原地圖一o的都信唔過, 返到屋企都係唔開心, 今日係我舊曆牛一, 但係都係無用, 咪又係咁過, 加上我新曆係年初五, 星期日, 要返工, 個生日都係咁過, 蛋糕都唔會有一個, 咁多年都係咁, 無乜要求, 唉~~ 家家有本難唸的經.唯一我可以開心o既可能係我TP同Programming會有丁掛.

0 Comments:

發佈留言

<< Home