↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期日, 1月 16, 2005

返工

今日要返工呀, 諗翻起前幾日個同事咁, 我都猶有餘悸, 咁就返工啦, 一返到去佢又啤住我喎, 都唔知點咁, 咁都有o既 @.@" 之後佢去o左食飯, 咁我咪就問下其他同事佢做乜咁對我啦, 點知原來佢係玩我, 我頂, 唔係下~~
放工, 諗起佢第一日返工, 仲要係同老細一齊咁添, 都唔知佢會點, 打俾佢, 佢應該係未放工, 無聽我電話~~
夜晚, 佢打翻俾我, 我無問佢, 但係我feel到佢係因為佢條仔所以先咁夜打翻俾我, 問翻佢今日返工點啦, 原來女仔真係唔會好難做, 只係o的男仔要搬搬抬抬咁囉, 我心諗, 唔係下, 如果係我遲o的做咪死得~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home