↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 2月 03, 2005

呀恆生日快樂~~

今日係呀恆生日, 我同呀輝一早去o左買蛋糕, 晨咁早就去到美景, 見到o的蛋糕比起美心o個o的平成半, 咁就自然係買夠兩個, 都係平過美心o個o的, 上o左一堂之後去唱K, 中途呀豪佢問我其實成功o左未, 我好無奈咁答佢係未, 加o左佢條仔又對佢好翻, 我都好無奈, 佢之後話等多兩個月就等o架啦, 我心諗, 係就好啦, 我都想, 但係得至得o架, 唱K到成四點, 之後佢就去o左睇醫生, 唔知佢點呢~~ 有o的擔心~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home