↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期一, 2月 14, 2005

無情人節......

今日晨咁早起身, 去呢個港灣消防局度集合, 向住呢個八鄉消防訓練學校出發, 上到車, 個領隊消防叔叔話我地呢年同舊年一樣, 會有餐食添喎, 本來係無, 但係有人打電話去問點解無, 咁上頭咪又話有囉, 仲要係食盤菜呀, 嘩, 以我記憶所及, 我咁大個仔係第一次食盤菜o架, 好開心呀~~
今日係撞到正o既情人, 唉~~ 同舊年一樣, 我依舊係無人陪, 咁就又係用一個有去無回o既心態去send 個SMS俾佢, 祝佢情人節快樂, 點知佢竟然回一個多謝俾我喎, 開心~~
返到黎, 同o的舊同學去行街街, 行行重行行, 咁就行o左好多地方, 去o左皇室堡打機, 嘩, 好過癮呀, 廿五蚊個鐘任打喎, 其實就一o的都唔平, 但係就好多人喎, 咁就緊係無打到啦...... 之後就過o左去世貿打, 但係一o的都唔平, 所以就無打到, 咁就過o左一個同舊年一樣o既情人節.
記得舊年嚮學校都會有o的女同學買盒朱古力返黎請我地, 但係今年就連學都唔駛返, 嚮條街度, 見到o的男男女女一pair一pair咁, 自己就一支公, 唉~~ 見到o的一支支o既玫瑰同金莎, 好靚, 真係好想買翻支, 無奈係無人俾我送, 唉~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home