↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 2月 19, 2005

明晚可看到土星合月

明晚可看到土星合月
2月 19日 星期六 20:00 更新

20日晚7點至8點左右,土星與月亮將運行到同一經度,此時兩個星球距離最近,這就是“土星合月”。

"土星合月”出現時,月亮與土星就像戀人般相依相偎,如果用口徑5厘米以上的小型天文望遠鏡,人們還可以觀測到土星美麗神祕的大光環。

聽日係星期日, 無可能會同佢一齊, 咁咪即係連個天都唔幫我, 我好相信我同佢只係有緣, 因為之前睇過一個網都話
男水瓶 VS. 女處女 配對評分:55 分
放棄了~~

1 Comments:

Anonymous 匿名 said...

面面
偷睇你ge日記就覺得自己好對你唔住咁
有d野 未得到過 真正失去時 就唔會咁傷心
見到你生日個時
我連一句生日快樂都冇比你
真係好對唔住呀
只係我遇到一d事
新年到依家都...冇心情好好咁面對自己的工作.......
你成日寫 唔通想要個人關心下自己都咁難
其實輝哥佢地咪係個d人lor
不過 只係 對我黎講
呢件事實在有難度
我有我ge難處
與其去挑戰介線
不如把介線劃得清楚一點好
我知你開始明白
我唔係
只有個位能夠同你一齊去經歷更多更多的;
唔係因為你身上有某人的影子先喜歡你的個位,
先係
希望你好快就搵到可以令你開心而唔係失望的女人

9:45 下午  

發佈留言

<< Home