↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 3月 04, 2005

點解會咁o架呢??

今日又係呢句開頭, 今日又係晨咁早就要返去, 返到去, 見到呀恆同班長兩個無乜點兩句, 之後佢地都係咁, 上完第一堂, JoJo話佢聽到ICT Department 門口有補考名單, 咁我地就上去睇啦, 話時話, 都有唔小人要補考, 但係最衰就唔知成績, 好想快o的知道自己有無丁~~ 上完堂, Lunch, 呀恆同班長都依然係咁, 分開o左坐......
上完DC Toturial, 呀華哥佢話去踢波, 好耐無去過踢波啦, 但係踢踢下有o的雨喎, 只係好細咋嘛, 但係成班人係咁走o左去JoJo度避雨, 唔係下...... 只係得翻三個人嚮度, 都唔知有無錯~~ 最後停雨佢地咪又係出翻黎踢, 挑~~
放學, 呀恆佢同我講o左一o的佢同班長o既野, 我覺得佢地真係唔係好夾, 但係就唔知點解佢地會一齊做friend咁耐, 可能呢o的就係緣份啦, 個天都係咁安排, 無計, 唉~~
之後呀恆佢覺得唔係好舒服, 同我一齊黎o左灣仔個公廁度嘔, 之後佢都有打翻個電話俾我, 好彩佢無乜事咁, 咁我都安心o的~~ 佢呢幾日都已經係病o架啦, 但係班長都係咁, 唔通做friend 就唔可以互相體諒??

0 Comments:

發佈留言

<< Home