↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 3月 10, 2005

尋人??

搵一個你鐘意佢, 佢又鐘意你o既人, 係唔係真係咁難??
曾司長話, 遲o的有可能會去到一百個女人只係得七十五個男人, 我又好多時都聽到有人話天涯何處無芳草, 但係對於我黎講, 呢o的野o既可相性真係唔大, 至少我識o既女性唔多, o岩我o既又已經有男朋友, 我真係唔知點好, 唔通個天都唔鐘意我.
曾司長又話, 而家o的人生仔係好, 尤其是係年輕力壯o個o的, 我心諗, 我其實都有o的想o架, 但係我而家連想o既資格都無, 莫講話支持.
見到好多人都因為愛情呢樣野要生要死, 我有時真係好想小鳩呢o的人, 我連試都未試過, 你條契弟丫, 細細個就話要生要死, 咁你真係唔死都無用.
我真係好想試下, 不過, 又係呢句, 唉~~ 有先算啦, 唉~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home