↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期一, 3月 14, 2005

特別o既今日......

今日派成績表啦, 唉...... 夜晚一過o左十二點就上www3睇, 一睇...... 唉~~ 得兩個丁, 兩個Credit, 剩翻o個兩個就咪只得pass囉, 都唔知有無攪錯, 唉......
朝早返到學校就見到好多人嚮C217排隊拎成績單, -O-"
咁我地見咁多人咪去204度啦, 到我夠鐘o個時去到英文堂個課室啦, 點知......去到只係去到一號 @.@" 無錯, 係一號, 足足等到成十一點幾先到我, 嚴重Delay......
放學去玩OutRun2, 同班長, 呀恆, 同墨丸佢一齊玩link play, 原本我玩野, 同班長夾住呀恆, 一齊過check point, 但係騎呢o既事就發生啦, 呀恆佢段路無左, 之後竟然, 竟然返回之後個check point o既起點, @.@" -O-" 無聲出...... 佢仲要係排第一...... O咀~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home