↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期一, 3月 28, 2005

過癮~~

今日好過癮呀, 做o左兩張新証呀~~ ^.^v
應該都無乜問題o既, 但係第一張就唔記得o左叫人簽名, 好o左佢之後佢黎借書, 叫佢簽翻...... 有驚無險, 呼, 無事, 但係...... 之後張智能身份証就...... 唔記得o左入個id, 好彩o個時都唔係好多人o者, 最後都係叫人先擺得平, 先知自己衰乜, 好彩, 無事~~ 不過就...... 本來諗住有兩張智能, 可以俾人玩下咁啦, 但係...... 當我做錯事之後就要人擺平之餘, 亦都俾人食埋做証o個位, 另一個好恨做証o既同事就無機會lu, 有o的唔好意思添, 但係個同事係Full time, 有成個禮拜o既機會, 但係我就只有一日, 唔好同我爭呀下~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home