↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期日, 4月 03, 2005

今日, 唉......

今日本來諗住唔係好多野做, 應該會好過尋日咁啦, 但係...... 依然係咁多野做......
開心o的o既, 可以話係終於都做到一張智能身份證, 無錯呀, ^_^
放工玩OutRun, 想行條難o的o既路, 但係...... 大炒o左兩次, 終點都見唔到呀, 唉~~
p.s. 呢個係第二個日記, 因為之前o個個我禁錯制, 乜Q都唔見哂, 本來o個個係好長, 但係我唔係唔想再打過, 只係我唔記得o左我打過o的乜...... 人老o左, 記憶力係衰退o架啦, 想唔認老都唔得......

0 Comments:

發佈留言

<< Home