↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期二, 4月 05, 2005

開心~~

今日又早佐1o的返工啦, 咁咪去機舖打翻舖Gundum啦, 本來只係諗住Train熟o的DX, 但係打打下有人挑機喎...... 我都係第一次俾人挑機o架咋...... 本來我第一局玩得好地地, 佢都差唔多就黎死咁滯...... 但係佢竟然有人黎幫拖喎...... 唔係下~~ 之後我俾人圍...... 隔離有個人見到我咁過黎幫我喎~~ 但係最後都係死...... 之後? 都夠鐘返工啦, 唔玩lu~~ 一蚊之嘛, 玩o左四舖~~ 抵~~
返到去, 有得坐AV呀, 開心~~ 都係無乜野做咁, 之後...... 到另一個同事(同我一齊o岩o岩學識做新證)坐AV, 但係我就...... o的人係圍住我咁連住做多幾張證, 做o左兩張新證, 一張Smart ID, 而佢就...... 只係坐嚮AV度遙遠咁望住我俾人圍, 個心就係咁小我, 我都唔想o架, 有o的野就真係整正o架~~ 但係就真係好好玩~~ 開心~~
只係開心唔會係一定o架, 因為我放工之後玩...... 第一局就死o左......

0 Comments:

發佈留言

<< Home