↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 4月 07, 2005

今日好撚嬲呀

首先係Emb Pro個死人cgi整唔到, 呢個都無乜野, 只係其次.
下晝, 上java堂, 個死人仆街Billy都唔知做乜, 話下佢同Xavier 之嘛, 你串得起未講翻句『你都試下丫』咁未得囉, 佢竟然捉住我想打我囉, 我仆你個臭街丫, 有種你就打落黎丫, 君子動口不動手, 有種就用把口串贏我, 我一定會無聲出, 挑~~
之後派java卷, 得13.5/25, i.e. 54%, 我仆你個街丫, o的MC只係o岩得三題, 我仆, 屌.
之後Sirmon Sir佢話想調堂, 但係隔離班有o的仆街好撚大貪話想連個Lab都調埋囉, 我仆你班仆街丫, 屌你老母丫.
我今日仲要係好牙痛, 攪到我都不知幾火滾, 屌你班仆街丫.
有陣時我覺得有好o既先生都要一班好o既同學, 好彩我有班好o既同學, 最多都只會係河同井水, 唔會好似隔離班咁仆街. 多謝我咁多位同學.
放學o個時我知道o左原來魚旦都只係得10分, o岩o岩合格, 唔係下, 連佢都失手, 我一定係會話因為隔離班o的仆街累事, 唔係我地呢四個鐘o既天地, 我地會上堂訓覺, 我仆你個臭街丫.

0 Comments:

發佈留言

<< Home