↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 4月 14, 2005

攪唔掂, 又好灰

今日, 上Emb Prog, 終於都有Project做, 但係...... 又係要我地自己諗...... 我地五個人, 本來諗到個係可以一齊, 但係一同呀Sir講, 佢就話一塊版都做到, 即刻O哂嘴, 最後都係諗唔掂, 唔通真係要拆檔...... 唉~~
下晝, 諗真o的個KeySkill Portfolio, 都係做錯, 拿拿臨走去拉度做...... 好彩最後都攪得掂~~ 呼~~
下個禮拜五又有Java Test啦, 唉, 之前o個幾次都唔係太好, 太大鑊啦, 今次又唔知點死呀, 唉~~
臨走o個時, 呀Sir話聽日Department會有三件風樓俾最好o個三個同學, 我都好想有翻件, 但係...... 一定唔會係我啦, 一定會係全部係E班o既同學, 因為我已經計到有唔止三個E班o既人勁過我, 唉~~
放學, 咪又走o左去打機囉, 呢個係我唯一可以減壓o既方法, 唉~~
HP 280→320→340→360→380→400
Handel 2+2=4

0 Comments:

發佈留言

<< Home