↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 4月 21, 2005

由朝早到晚都係灣岸

尋晚見到話灣岸2今日或者聽日有, 朝早就緊係去tune車啦, 唔係過唔到車o個時點算呀, 到時未仆直, 而且仲要埃貴車, 無理由o架, 咁就早o左幾個字出門口, 落到GameZone, 見到o架車頂有個"灣岸2新登場", 我睇真o的, 仲未轉, 即刻去快快手攪掂個Basic Tune, 唔係過唔到咭未死, 頭幾場都幾順利, 但係去到最尾o個個大佬, 死伙, 衰自己, -0M囉, 無奈...... 好彩最後都過到......
返到學校, 有o的遲, 但係呀Sir都未到喎@.@" 係時候做個MiniProject, 但係個進度唔係好理想, 有o的似無做過野咁......
由於Tuen車o既關係, 個Lunch唯有食杯麵......
之後繼續個MiniProject, 有o的眉目, 做到o的野, 但係就諗下點將佢地夾翻埋囉......
放學, 拉o左呀恆同班長佢去新機地, 嘩~~ 灣岸2出o左啦, 仲要係睇住佢config添呀, 未見過o架~~ 但係就都唔算太貴, $5+9 開/過咭~~ 本來都係諗住去睇下, 但係呀恆佢同班長...... 忍唔住又過咭, 又開新車~~ 真係成袋錢咁跟機囉...... ~o~ 無奈, 我......做o左魔鬼添~~
但係就真係好正, 不過條新路就真係似頭D多囉, 但係個四人對戰就真係好正, 佢地同班機友有兩個開始先, 之後就有一個挑機, 到三個人玩玩下就度第四個人挑, 即時三個人一同大喝一句“屌”, 我地笑到丫~~ 過咭方面就等於我而家呢部, 只係一週目, 好彩我過o左Basic Tuen咋, 咁呢就等於同呀恆佢地咁高咁大, 呵呵~~
返到灣仔, 緊係去GameZone度睇啦, 小, 都無人開挑, 無得睇四人對戰, 過咭就比新機地平一蚊咁大把, 但就都係$5局, 我?? 緊係等有新咭先啦, 靚o的丫嘛~~ 不過睇官網o的咭都唔係好靚o者, 但係...... 過o左Basic 就算lu, 其他都唔駛咁急, 無謂丫, 可以等~~ 無謂咁唗錢~~
HP 280→320→340→360→380→400→450→500→520→580→600
Handel 7+3=10
交學費 4+1=5
Basic Tuen Completed! 總計:$8(新咭)+$3*20(Basic Tuen)+$3*5(學費)+$2(夏日城兩局@$4)=$85
唔覺唔覺我呢個幾禮堂就放o左唔少錢落灣岸度, 至於灣岸2, 等有錢先慢慢lu, 一o的都唔急~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home